特異

1?0?月?1?0?日?は?晴?れ?の?特?異?日?と?い?う?
が?ほ?ん?と?に?晴?れ?た?な? ?気?持?ち?の?よ?ろ?
し?い?天?気? ?だ?が?し?か?し?浸?る?暇?も?な?し? 
早?番?も?あ?っ?て?6?時?半?出?社? ?で?も?っ?て?
仕?事?終?わ?ら?ん?終?わ?ら?ん?で?1?1?時?半?て? 
ガ?ソ?リ?ン?入?れ?て?帰?っ?た?ら?ち?ょ?う?ど?日?
付?変?わ?り?や?が?っ?た? ?ポ?ル?カ?を?踊?る?暇?
も?な?い? ?作?業?自?体?は?残?業?し?て?で?も?も?
く?も?く?や?れ?ば?進?む?に?は?進?む?が? ?そ?の?
あ?と?の?チ?ェ?ッ?ク?の?段?階?で?な?ん?や?か?や?
言?わ?れ?る?し?チ?ェ?ッ?ク?す?る?人?の?間?で?も?
意?見?違?う?し?資?料?は?届?か?ん?し?質?問?し?て?
も?た?ら?い?回?し?だ?し?返?事?す?ら?し?て?こ?な?
い?と?こ?も?少?な?く?な?い?し? ?が?そ?ん?な?こ?
と?よ?り?ほ?ん?と?仕?事?覚?え?ら?れ?ん?の?な?あ? 
お?れ?は?ば?か?か? ?今?日?は?ビ?ア?ー?も?の?ま?
ず?に?寝?よ?う? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?